2009

hej alla underbara små filurer där ute!
jag har varit gaaanska så dålig på å blogga, men det har simon och offan med, lite sådär.
idag ere nyårsafton och min kommer vara sjukt seg, haha, orkar inte berätta :D men jag orkar inte heller vara bitter så, jag e glad :D

annars känns det helt sjukt att ett helt år redan har gått. andra halvan av åttan och första halvan av nian.
jag har ingen speciell känsla av att dethär året kommer bli varken bra eller dåligt. förmodligen en salig blandning. men jag hoppas på att det blir sjukt bra. sista terminen med världens bästa klasser, första terminen med en heelt nya klass i en helt ny skola och förmodligen en helt ny inriktning. eller lite halvny sådär :D
nyårslöften vet jag inte riktigt om jag har några. jag brukar alltid komma på dom efteråt :D så vi får väl se.

idag såg jag dirty dancing (1), har aldrig sett ettan förut, bara tvåan typ hundra grejer. den va jättebra, det e en såndär feel good film. fast det kan vara rätt irriterande och bitterframkallande, hah. för att man själv inte har det så bra, eller asså det där lilla extra om ni fattar?

nej nu ska jag torka håret. 
tack för dethär underbara året iallafall, jag älskar er SÅ mkt ! :D

kram ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0