LUCIA, JAG ÄLSKAR LUCIATÅG, SPECIELLT GENOM SKOLAN

Åh idag var den bästa dagen jag varit med om. Asså hela dagen började med att jag skypade mitt i natten till halv fyra med lisa och erik, vi hade tänkt dygna på skype och sen åka till skolan klockan fem och ta med oss picknick HAHA och äta frukost i skolan, fett mysigt det hade vart om vi hade gjort det... så jag är död idag men i allafall.
när vi hade livskunskap eller vadfan det var så kom i alla fall 9ma in till oss med ellekari i topp på ett luciatåg, det var lite smått fint kanske lite oseriöst men gulligt värre. Vi följde efter dom och körde ett luciatåg genom hela skolan, alla musikklasser följde med och det slutade med att vi var 6 klasser som gick luciatåg i skolan. idrottsklasserna och vanliga klasserna kommer nog hata oss mer nu eftersom dom hade ett väldigt gulligt och bajsigt luciatåg innan och sen kommer vi och typ dödar dom för att vi är så himla bra! :) HAHA åh jag älskar musikklass och 9m. JAg dör seriöst. Åhnej jag kan inte tänka att jag ska sluta då dör jag.
snart ska jag väl träffa simon och anna och kanske clara och maja också för att titta på idol finalen eller något, jag har ingen koll längre eftersom jag sov två timmar i soffan just, haha

Kommentarer
Postat av: annabanana

jag var en av de som kom på det :D

2009-12-12 @ 10:13:15
URL: http://annaistheman.blogg.se/
Postat av: Ofelia

men anna du skriver det över allt haha :D

2009-12-12 @ 16:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0